ТАРИФА ЗА ЗАКУПУВАНЕ НА РЕКЛАМНО ВРЕМЕ В ЕФИРА НА TRAVEL TV

Цена за рекламен спот 30”

Пакет Травъл ТВ
Извън Прайм Тайм 08:00-18:30
Цена 30 лв.
Прайм Тайм 19:00-23:30
Цена 40 лв.
Нощен блок 00:00-07:30
Цена 20 лв.
Позиционирана реклама По избор

 

ДЕФИНИЦИИ

  • Рекламното време може да бъде закупено индивидуално, без да се гарантира тоталния ефект на рекламната кампания.
  • Блоковете, асоциирани с дадено предаване, са този преди него и тези, които го прекъсват.
  • Рекламните клипове се ротират равномерно между блоковете на едно предаване.
  • Цените са калкулирани в лева на база 30” клип и не включват ДДС

 

Цените за различните дължини се изчисляват чрез следните коефициенти:

Секунди 5′ 10′ 15′ 20′ 25′ 35′ 40′ 40′-60′
Коефициент 0,4 0,6 0,7 0,8 0,9 1,1 1,2 1,5

 

ТАРИФА ЗА ЗАКУПУВАНЕ НА РЕКЛАМНИ ПАКЕТИ В В ЕФИРА НА TRAVEL TV

Пакет Период Брой спотове Цена в лв.
Пакет 1 5 седмици 150 3500
Пакет 2 8 седмици 250 5000
Пакет 3 10 седмици 350 6300
Пакет 4 12 седмици 500 7500

 

 

ДЕФИНИЦИИ ПО ПАКЕТИТЕ

  • При различни дължини на клиповете, клиентът получава съответно по-голям или по-малък брой клипове, което е обект на допълнително уговаряне.
  • Бюджетът по кампании може да превишава сумата по съответния пакет, но не и да бъде по-нисък.
  • Разпределението на излъчванията в поясите Прайм-Тайм/ Извън Прайм Тайм е /40/60.
  • Позиционирането на рекламните клипове се извършва от отдел “Продажби”.

 

СПОНСОРСТВО

Цената на 1 спонсорска заставка (до 10“) е равна на 50% от цената за 30“ рекламен клип

 

ПЛАТЕН РЕПОРТАЖ

Излъчване на репортаж до 2 минута – 120 лв.

Излъчване на репортаж до 5 минути – 200 лв.

 

НАДБАВКИ

Анонсирането на търговски марки на трети лица е реклама на повече от един клиент.

За всеки допълнителен клиент се прилага надбавка по 20%, според съдържанието на клипа.

За първа или последна позиция в рекламен блок: +20%

 

НАДЦЕНКИ

Тип надценка Размер на надценката
Първа и последна позиция в един рекламен блок 20% завишаване на цената по тарифа върху всеки от спотовете
Избор на рекламен блок 10% завишаване на цената по тарифа
Избор на рекламен блок и първа/последна позиция 30% завишаване на цената по тарифа
Съвместни /комбинирани/  реклами До 40% завишаване на цената по тарифа за всеки отделен допълнителен рекламодател

 

ТЕХНИЧЕСКИ ИЗИСКВАНИЯ КЪМ ФАЙЛОВЕТЕ

Format*

Спецификация SD TV HD TV
Format MPEG2 MPEG2 – TS
Width 720 pixels 1 920 pixels
Height 576 pixels 1 080 pixels
Scan type Interlaced Interlaced
Scan order Bottom Field First Top Field First
Aspect Ratio 16 x 9 16 x 9
Bit rate mode Variable Variable
Bit rate 10 000 35 000
Audio bit rate 224 Kbps 224 Kbps
Sampling rate 48.0 KHz 48.0 KHz

*Това е форматът, в който ние излъчваме, технически файловете не е задължително да са в него, но задължително трябва да отговарят на другите параметри.